Radyo DalgaSesleri

SuKût-u AşK


5 Şubat 2011 Cumartesi

Doğum Günümde...




Bugün benim doğum günüm sensizim üşüyorum Annem
Hava çok soğuk buz gibi,yokluğun yüreğimi donduruyor Annem...
 

Karlar sanki yüreğime yağıyor,özlemin içimi acıtıyor Annem
Bugün benim doğum günüm,sensiz sol yanım acıyor Annem....




Anneciğim ayaklarının altına serilmiş cennetin gülü
Anneciğim gökyüzünde parlayan yıldızım,bir düşsün...


Sensiz bir doğum günü,yürek sızım gözümde yaşsın
Bugun benim dogum günüm sensizim ve üşüyorum Annem....



Anne duyuyor musun sesimi,bak üşüyorum
Isıt yüreğimi,kucağın nerde özlüyorum...?


Ellerin nerde,şefkatın nerde,heryerde seni arıyorum?
Bugün benim doğum günüm,sensizlikten korkuyorum...


Üzerinde türlü çiçekler,başında kuşlar öter
Toprak soğuk annem,üşüyor musun bilmem...



Anne sensizim ölüyorum,hasretin yüreğimi deler
Bugün benim doğum günüm,kokunu özledim Annem...






Leyla'ya bu güzel şiiri için teşekkür ediyorum...
Bu çalışmayı Annem'e ve Leyla'nın Annesi'ne itaaf ediyorum...
Mekanınız Cennet Olsun... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder